Dan kijk je toch niet (3/4)

Vrachtwagenreclame is bij uitstek geschikt voor branding en naamsbekendheid bij een groot of nieuw publiek.  Net als een billboard. Waar kies je dan voor?

Rextom vergelijkt ze met elkaar en noemt vier opmerkelijke, belangrijke verschillen!

#Moetje

Billboard langs de weg? Wie geen zin heeft om ernaar te kijken, draait toch lekker z’n kop om. Maar niemand haalt het in z’n hoofd om dat te doen bij een rijdende vrachtwagen! Vrachtwagens (én hun reclame op de zij- en achterkant!) zijn onderdeel van het verkeer. Of weggebruikers het nu leuk vinden of niet, ze blijven op de truck letten tot die helemaal uit het zicht is. Ze moeten wel! Daarom ontwerpen we bij Rextom vrachtwagenreclame die interessant is om naar te kijken. Omdat we graag een beetje lief zijn voor onze mede-weggebruikers. Maar ze hoeven van ons niet te láng te kijken: wist je dat je een reclame-uiting opslaat in je onderbewustzijn, zelfs als je het minder dan één seconde hebt gezien?