Het brengt je in beweging (1/4)

Vrachtwagenreclame is bij uitstek geschikt voor branding en naamsbekendheid bij een groot of nieuw publiek.  Net als een billboard. Waar kies je dan voor?

Rextom vergelijkt ze met elkaar en noemt vier opmerkelijke, belangrijke verschillen!

#Beweging

Een billboard staat stil, een vrachtwagen niet. Iets wat beweegt, trekt altijd meer belangstelling. Dat weten ze bij Easy Toys ook al een tijdje (wink, wink). Maar op hun product rustte nog te veel een taboe, vond de CEO van het e-commercebedrijf, dus waagden hij zich aan vrachtwagenreclame. Hij liet trailers beplakken in zuurstokroze, eenvoudig met hun logo en de tekst: ‘Gisteren besteld, vandaag gekomen’. Wij vonden deze quote vanzelfsprekend hilarisch. Maar ook slim gedaan, door met een paar woorden een zowel te verwijzen naar hun producten en het transport. Het is wetenschappelijk bewezen dat reclame een groter effect heeft wanneer het op een slimme wijze is gekoppeld aan omgevingsfactoren. Een rijdende vrachtwagen in dit geval! Wil jij vrachtwagenreclame die mensen in beweging zet? Gecombineerd met een transport-inhaker, passend bij jouw merk? Zet Rextom maar aan het werk!