Stilstand is vooruitgang (2/4)

Vrachtwagenreclame is bij uitstek geschikt voor branding en naamsbekendheid bij een groot of nieuw publiek.  Net als een billboard. Waar kies je dan voor?

Rextom vergelijkt ze met elkaar en noemt vier opmerkelijke, belangrijke verschillen!

#Strategisch Parkeren

Heb je weleens een billboard gezien van 70 vierkante meter in het bos? Of op de weg naar het strand? Inderdaad. Dat mag dus niet. Maar wat een billboard niet mag maar een vrachtwagen lekker wel: zomaar ergens een poosje gaan staan. Is er een evenement waar jouw doelgroep naartoe gaat? Dan parkeer jij een trailer met de reclame erop dus pontificaal langs de weg ernaartoe. Ook gezien: een restaurant die op een trailer de foto van hun grote terras had laten wrappen. Deze trailer staat geparkeerd in het zicht van voorbijgangers, gewoon op het eigen terrein. De restauranteigenaar: ‘De trailer is multifunctioneel. Zo heb ik én m’n reclamebord die ik kan neerzetten waar ik wil, én meteen een opslagplaats voor de winter voor m’n terrasmeubelen!’ Je moet er maar opkomen. Wie weet trouwens over welk restaurant we het hebben?