Pure Emotie (4/4)

Vrachtwagenreclame is bij uitstek geschikt voor branding en naamsbekendheid bij een groot of nieuw publiek.  Net als een billboard. Waar kies je dan voor?

Rextom vergelijkt ze met elkaar en noemt vier opmerkelijke, belangrijke verschillen!

#Emotie

Een billboard zonder reclame is letterlijk nietszeggend. Een vrachtwagen daarentegen, met óf zonder reclame, is voor velen pure emotie. Transportliefhebbers behandelen mooi gestylde trucks als fotomodellen. En al die filmpjes en foto’s die ze schieten, delen ze vervolgens in hun netwerken. Zowel in besloten groepen en op openbare social media. Dacht je dat dit alleen geldt voor een klein specifiek clubje? Hah! Lees dan zeker nog even verder: jaarlijks wordt een prijs gegeven aan de mooiste truck van Nederland. Die uitreiking is op het Truckstar Festival, een evenement waar bijna zestigduizend (!) bezoekers op afkomen, uit heel Europa. Dat moeten we voor een billboard nog zien gebeuren. De passie voor knappe vrachtwagens zit zo diep bij truckliefhebbers dat, ook al was het event dit jaar door corona afgelast, deze wedstrijd ging door! Oh, en dan hebben we het nog niet eens over de effecten van alle miniaturen die van de vrachtwagens worden gemaakt, verkocht, cadeau gedaan en tentoongesteld, inclusief de vrachtwagenreclame op de bijbehorende miniatuurtrailer…