Wij ontzorgen u

Wat verstaan wij onder reclame. Het begint bij het bedenken van uw bedrijfsnaam.
Een bedrijfsnaam moet bij u, maar vooral ook bij uw doelgroep passen. Als een bedrijfsnaam geboren is, is de basis gelegd voor uw huisstijl. Deze wordt door één en dezelfde vormgever voor u ontworpen en ook beheerd. Een huisstijl wordt in alle onderdelen van uw bedrijf doorgevoerd. Dat wil zeggen van uw visitekaartje en autobelettering, tot gevelreclame en standbouw.

Als uw huisstijl vorm heeft gekregen gaan we over tot realisatie van de signing. Veel signmakers verliezen de aandacht na het opleveren van een project uit het oog. Echter bij Rextom ReclameTechniek zijn wij ons er van bewust dat huisstijlbewaking een belangrijke, maar vaak ‘vergeten’ discipline is. Daarom denken wij met u mee en verzorgen een huisstijlhandboek. Ook verzorgen wij een onderhoudsprogramma waarmee u ontzorgd wordt van uw (licht)reclame onderhoud. Zo zorgen wij er te allen tijde voor dat uw imago geen schade ondervindt door haperende reclame-uitingen.

© Copyright - Rextom ReclameTechniek B.V.